Vračilo izdelkov

VARNO SPLETNO NAKUPOVANJE IN VRAČILO

V spletni trgovini PasjaHrana.net nam je zadovoljstvo kupcev na prvem mestu.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILA BLAGA

Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči po telefonu na 031 656 015 ali na e-mail urednistvo@kuzek.si , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok za vračilo se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za odstop od pogodbe.


POGOJI VRAČILA BLAGA

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti uporabljeno, ne sme biti nošeno, prano. V kolikor je vrnjeno blago umazano, poškodovano, brez originalne embalaže ali so vidno sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti izdelka), si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo izdelka zavrne.


Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, kadar je predmet pogodbe blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat. Potrošnik prav tako nima pravice do odstopa od pogodbe, pri katerih je predmet pogodbe blago, ki je bilo izdelano po navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, enako velja za vse personalizirane izdelke.

Potrošnik mora izdelek, ki ga vrača ponudniku, vrniti nepoškodovanega in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Do odstopa od pogodbe potrošnik izdelkov ne sme uporabljati neovirano. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.



STVARNA NAPAKA

Potrošnik ima pravico do uveljavljanja stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.  Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.  Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim.

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Uveljavitev stvarne napake Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, na lastne stroške, obvestiti v zakonsko določenem roku. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TUKAJ.

NAPOTKI ZA VRAČILO IZDELKOV

  1. Ob vračilu izdelkov prodajalcu (MBMEDIA, d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe, ki ga najdete tukaj.
  2. Izdelke, ki jih vračate pošljite prodajalcu na naslov: MARIBORSKA CESTA 153
  3. Priporočamo vam, da za vračilo izberete dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljki.
  4. Izdelke, ki jih vračate ustrezno pripravite za varen transport (izdelki naj bodo v kartonasti škatli in ustrezno zavarovani)
  5. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.

Vračilo opravljenih vplačil (razen dodatnih stroškov dostave), bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje (MBMEDIA, d.o.o.) vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (to je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo TUKAJ.

OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (ODŠKODNINE)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri DPD ali Pošti Slovenije.

DPD

V primeru, da vam je paket dostavila dostavna služba DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-mail urednistvo@kuzek.si  ali po telefonu na 031 656 015. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

Pošta Slovenije

Kadar pride do poškodbe paketa z dostavno službo Pošta Slovenije, paket (embalažo z vsebino) vrnete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Shopping Cart
Košarica